tanforum - [Tf] szolt a fa??kalap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] szolt a fa??kalap

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] szolt a fa??kalap
  • Date: Wed Jan 30 15:16:01 2002

Gyerekek, ne hülyéskedjetek itt a tanárok levelelzőlistáján OK!
Én a fenti sorokat még idézetként sem vagyok hajlandó megismételni, nemhogy
saját hozzászólásomat ugyanezen topicba sorolni! Kollégák, nagyon sajnálom
hogy többen is hozzászóltatok fa??kalapként. A huncutkodó diákoknak pont ez
tetszik leginkább, hogy a tiszteletre méltó tanár listatagok a lista
archivumába saját hozzászólásukat ilyen önlejárató subjecttel küldik el:
Vegyétek már észre, hogy annak a listatag???-nak aki ezt a fa??kalapos
folyamot elindította, mi lehetett a célja! Ne dőljetek már be! Azért
többségében tanárok lennénk???