tanforum - Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Bocs, hogy leetezem :-)
  • Date: Wed Jan 30 15:13:01 2002

Jo napot!

"Lazsadi, Sandor" wrote:

> természettudományos képzettséggel is belátható: ön dilettáns az általam
> felvetett kérdésekben.

Ezt meg nem mondtak ram. Sot. (Megtudhat rolam nehany dolgot, ha rakeres
nevemre, vagy monogramomra)

> levelét is ebbe az üzenetbe, hogy dönthesse el a világ, jó-e az amit ön
> gondol az 5%-os tudományról,

Olvassa el a vizsgak javitasi utmutatoit.

> nehézségi gyorsulásról, meg a Coriolis-eröröl.
> Kérem, nyugtasson meg: ugy-e Ön nem öszintén gondolja?

Miutan en ezekrol igen keveset irtam (javasoltam, jobban utana kellene
nezni) lehet, hogy sajat - beidezett - szoveget biralja?

Ja es hogy en is idezzek egy masik levelebol:

>Helló, VP!
> Elobb válaszoltam ... Mit tanácsolsz?
> SzS

LS miota SzS? (A ferjem eSzeS, pl. mert engem valasztott) :-))

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu