tanforum - Re: [Tf] szornyulkodes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szornyulkodes

  • From: "Dobo Nikolett" <alma AT karinthy.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] szornyulkodes
  • Date: Wed Jan 30 14:48:01 2002

Tiszteletem!

Jesszusom!
Azt hiszem ez az első és utolsó levelem ide a listára, mert ez a sok
baromság megfeküdte a gyomromat! Mégis csak örülök, hogy nem vagyok tanár!
Egyszerűen nem tudok napirendre térni az eddigi ocsmányságokon. Hogy képes
valaki ennyire közönséges lenni, több száz ember szeme láttára?
Mindegy. Nekem mára elegem van az állandó elégedetlenségből, a
vitatkozásból, az én-vagyok-a-jani-a-többi-le-van... melldöngetésből, a
maga-mutogatásból.
Sajnálom, hogy elveszti mindenki lassan emberi méltóságát. Ilyen példát
mutatunk a gyerekeknek? Hogy várhatunk így el tőlük bármit is?

Üdvözlettel:
Nikolett