tanforum - Re: Re[2]: [Tf] helyesiras

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] helyesiras

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] helyesiras
  • Date: Mon Jan 28 07:04:01 2002

Tisztelt Listatagok!

> Itt ul mellettem a felesegem. Magyar szakos bar szamitastechnikai
> vonalon abszolut antitalentum. :-(
> Szerinte nagyon nehezen kepzelheto el egy olyan program,
> helyesirasellenorzo, stb ami az egybe es a kuloniras szabalyat
> helyesen adna vissza minden esetben. Pl. "jol esik" es "jolesik" attol
> fugg mire gondolunk. Az esore vagy az evesre. :-)

Ahogyan irtam, en megelegednek azzal is, ha statikus lapokon
talalnam meg a helyesirasi szotar teljes szokincset. Persze
kenyelmesebb, ha begepelem, s valamilyen program megmondja,
benne van-e a szotaraban. Azt termeszetesnek veszem, hogy a
helyesirasellenorzo programot, amely komoly fejlesztes
eredmenye, nem tesznek kozkinccse, de a szoadatbazisok
penzert arulasa kisse furcsanak tunik szamomra.

Ha valaki tud megbizhato forrasrol, akkor abbol megprobalok
generalni egyet. (Tokeletes helyesirassal irt, jogilag szabadon
hozzaferheto szovegre gondolok.)

> Peldakkal megtamogatott adatbazist mar jobban el tudnek kepzelni.

Szerintem adatbazis csak peldakbol allhat. Vagy rosszul
gondolom?

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.