tanforum - Re: [Tf] helyesiras

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] helyesiras

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] helyesiras
  • Date: Sun Jan 27 18:06:01 2002

Kedves Imre!
Tisztelt Listatagok!

> Webes szotarrol ugyan nem tudok, de a felvetett helyesirasi problema kapcsan
> sajnos nem Neked van igazad. A nyomtatott szotar szerint kulon kell irni.
> Az -as/-es kepzovel igebol kepzett foneveknek altalaban lehet ragozott
> bovitmenyuk, es ezeket kulon irjuk, hacsak nem tortent nagyobb
> jelentesvaltozas.

Koszonom a valaszt. Annak orulok inkabb, hogy nem nekem van
igazam, mivel ez azt jelenti, hogy a helyesirast gyakoroltato
oldalon nincs hiba. (Pontosabban ez nem hibas, de remelem a
tobbi sem.)

Azota kaptam egy kis segitseget Drotos Laszlotol (MEK), aki a
http://www.scriptum.hu/gibweb/
lapot ajanlotta. Kis ugyeskedessel hozzajutottam a valaszhoz a
konkret kerdesemre.

Sajnos egyuttal azt is megtudtam, hogy helyesirasi szotar nincs a
halozaton, mert az ilyen szoadatbazisokat csak penzert adnak
keszitoik. Ugy gondolom, a nyelv mindenkie, igy az allamnak
penzt kellene arra aldoznia, hogy legyen egy nyilvanosan es
ingyenesen elerheto webes megvalositas.

Udvozlettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.