tanforum - Re: [Tf] Szaktanar tema a radioban - logfile

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Szaktanar tema a radioban - logfile

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Szaktanar tema a radioban - logfile
  • Date: Fri Jan 25 23:58:01 2002

Tisztelt Kollegak!

> 3. Az informatikatanar lasson el rendszergazdai feladatokat is, es
> ezert kapjon pluszpenzt.

Hat persze! Tobb munkaval tobb penzt keresni egeszen racionalis
gondolat! Eljen!

Aztan gondolkodom.
Hm. Es ahol nincs annyi rendszergazdai munka ahany informatika
szakosnak eleg lenne?

Aztan gondolkodom.
Hm. Es ha nem ert hozza? Ertenie kell hozza? Lehet, hogy
nagyszeru tanar, de pocsek rendszergazda. Az kapjon tobb penzt
akit tanarkent meg sem akar(na) tartani az iskola? Vagy megis a
jo tanarnak adjuk, aki nem tudja ellatni a feladatot?

Aztan gondolkodom.
Hm. Miert is kell nekem tobbet dolgoznom, hogy tisztesseges bert
kapjak?

Aztan gondolkodtam.
Par eve felteteleztem, hogy a miniszteriumi fizetesek tobbszorosen
felulmuljak a mienket. Aztan felvilagositottak, hogy ott sem
keresnek sokat. Megvan! Innen az otlet! Akik ertenek a
miniszteriumban az informatikahoz, azok rendszergazdaskodnak,
a fizika szakosok javitjak az elektromos berendezeseket. A human
ertelmisegnek sajnos csak a porta, a telefonkozpont es az epulet
takaritasa marad, de mod van keresetkiegeszitesre.

No, erre egy kicsit megnyugodtam, ha odafent igy megy, akkor
talan helyi szinten is megvalosithato.

Aztan gondolkodtam.
Hiszen en kommunikaltam ket izben is miniszteriumi
rendszergazdaval az elmult 5 evben. Mintha fofoglalkozasban uztek
volna a mesterseget. Voltam ketszer is ott szemelyesen. Az
informacios pultnal nem a miniszter fogadott, de meg csak nem is
az allamtitkar.

Akkor honnan jott az otlet? Mennyire eletszeru?
Segitene a szerzo?

Tisztelettel: Fodor Zsolt

  • Re: [Tf] Szaktanar tema a radioban - logfile, Fodor Zsolt, 01/25/2002