tanforum - Re: [Tf] Szellemi szolgaltatas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Szellemi szolgaltatas

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Szellemi szolgaltatas
  • Date: Fri Jan 18 07:10:01 2002

Tisztelt Kollegak!

> A mai nepszabadsagban megjelent egy cikk.
> Megkurtítjak az egyetemi oktatok jovedelmet? cimmel.
> A lenyege:
> Költségvetési szerv szakmai alaptevekenysegenek koreben szellemi
> szolgaltatasra nem kotheto vallalkozoi szerzodes.
> Attol tartok, ez a tanfolyamon tanitokat is erinti.
> Vélemény?

Hehe :-))
Es ha maskepp nem vallaljak? Es ha emiatt nem talalnak senkit a
korabbiak helyebe? Azt hiszem, hogy ezzel nem az egyetemi
oktatokat roviditik meg, hanem konnyen lehet okozatkent majd az
egyetemistaknak nyujtott kinalatot is. Gondolom az egyetemek
eddig sem csak ugy sajat otlet alapjan kotottek ilyen
szerzodeseket, hanem mert maskeppen nem tudtak megoldani.
Ha igaz a hir, arra emlekeztet, hogy ... es akkor a tudos levagta a
bolha utolso labat is. Ugorj bolha - mondta. A bolha nem ugrott.
Mire a tudos feljegyezte: ha a bolha osszes labat levagjak,
megsuketul.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

Ui: Erdemes elolvasni a cikket, en ez alapjan jobban
felhaborodtam, mint a listara erkezett reszleten.

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.