tanforum - Re: [Tf] Mikrotanterv??

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Mikrotanterv??

  • From: Nlaca Laca <nlacap AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Mikrotanterv??
  • Date: Sat Nov 10 20:21:00 2001

Helló !

> 1. Melyik jelenlegi kovetelmenyre gondolsz? Mert jelenleg a tanito tanar
> allitja ossze a vizsgakerdeseket a gimikben.
Jó , persze itt nem az informatikára gondoltam, henem a szakjaimra :
matematika, fizika ahol biz keményen idáig is megvoltak a témák.
> 2. A kozepiskolai oraszamok es az erettsegi szint igen laza kapcsolatot
> kepeznek. Az informatika erettsegihez is kell minimum 138 tanitott ora
> (ez gyakorlatilag 2 ev, heti 2 ora) 9-12. evfolyamon. Az mas kerdes,
> hogy a kerettantervi minimumban ez nincs benne. Aki erettsegiztetni
> akar, annak ott vannak a szabadon tervezheto orak. (ez nem az en
> velemenyem, hanem teny).
Jó persze, de igy 11 osztályra el kell dönteni e a pluszórákat, hogy mibol
akar emeltszintu érettségit tenni. És a saját tantaárgyaimat elnézve a plusz
órákkal lesz annyi, mint ami idáig volt :(

Viszlát !
Nagy László