tanforum - Re: [Tf] hirek - az OM valasza

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hirek - az OM valasza

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] hirek - az OM valasza
  • Date: Sat Nov 10 23:00:01 2001

Tisztelt Kollegak!

> Uj hir a TTE honlapjan:
> A miniszterium valasza a 14 szervezet levelere

Hat.... en csak egy egyszeru mat-fiz-szt. szakos tanar vagyok, s csak a jozan
esz alapjan olvastam a levelet.

Idezet:
---------
A közel 150 címre kiküldött levelet a Minisztérium október 31-én adta
postára. Ez a szervezetek többségéhez - a munkaszüneti napokat is
figyelembe véve – november 2-án eljutott.
-------
Nem tudom, hogy a Tisztelt Miniszteriumban feltunt-e valakinek, hogy
november elso napjat koveto pentek (11.02) is munkaszuneti nap volt. Ezt
elozo het szombaton le is dolgoztuk..Tehat november masodik napja, pentek
"szombat" volt, s tudomasom szerint a Posta sem hordott ki levelet. Legalabbis
felenk, Szegeden nem. Orommel ertesultem ezaltal arrol, hogy a fovarosban
nem igy volt. Ha meg a Posta ki is szallitotta, _szerintem_ nem jutott el a
megnevezett napon a szervezetekhez, mert ott biztosan nem dolgoztak.
_Szerintem_ ez nem is varhato el. Szoval az ervelesnek ezt a reszet, mivel a
tenyeknek szememben nyilvanvaloan ellentmond, felhaboritonak tartom, s ugy
gondolom tisztelt Toth Jozsef ur nem godolta at kellokeppen a valaszt, mielott
papirra vetette volna.
Magam reszerol ilyen reszletek utan minden tovabbi mondatot ketkedve
fogadok, meg akkor is, ha ez csupan kukacoskodasnak latszik.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

Ui: Azert illene egy hivatalos dokumentumot helyesirasi hiba nelkul
elkesziteni,
kulonosen, ha az OM kuldi a levelet. (Feltetelezem, hogy a weblapon az eredeti
level karakterhuen jelent meg.)

  • [Tf] hirek - az OM valasza, Miklósi László, 11/10/2001
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: [Tf] hirek - az OM valasza, Fodor Zsolt, 11/10/2001