tanforum - Re: [Tf] Mikrotanterv??

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Mikrotanterv??

  • From: Nlaca Laca <nlacap AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Mikrotanterv??
  • Date: Fri Nov 9 18:58:00 2001

> kell eleget tenni egy mikrotantervnek. De, ha valaki ismer elfogadott
> érettségi követelményrendszert informatikából, az ossza már meg velem az
> elérhetőségét!

>Tudomasom szerint meg nincs elfogadott erettsegi
>kovetelmenyrendszer informatikabol. De egyetlen mas targybol
>sem. Nehany targy anyaga (pl. matematika, fizika, angol, nemet,
>tortenelem, biologia, stb) mar jart az iskolankban velemenyezesre,
>az informatika meg nem.
Az elsők vannak ! Amit véleményezni kell az már a komkrét érettségi
(2005-ben) Követelmény rendszer sajnos már van. Nem tudom belenéztetek-e, de
nagyon kemény az emelt szint. És a következő problámám ban az egésszel:
középszintnek alacsonyabbnak kellene lenni a mostaninál, az emeltnek pedig
megegyezni, mert ugyebár kevesebb óraszámban kellene többet tanítani ...

Viszlát !
Nagy László