tanforum - [Tf] Mikrotanterv??

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Mikrotanterv??

  • From: kisa AT axelero.hu
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Mikrotanterv??
  • Date: Tue Nov 6 09:43:01 2001

Tisztelt Kollegak!

Segitseget szeretnek kerni a fenti temaban. Ui. A jovo heti munkakozossegvezetoi megbeszelesre az igazgatonk terveket ker a mikritanterv elkeszitesehez.
Az elozo tanevben mi is megcsinaltuk a NAT modositast. Most azonban a fenti dolgot kerik tolunk nemadminisztralva de a heti ket ora fejebe.
Nos en azt sem tudom, hogy mi az a mikrotanterv, hogy kell kineznie, milyen tartalmi es formai kovetelmenyei vannak.
Egyaltalan nem lattam meg informatikabol elfogadott erettsegi kovetelmenyszintet. Szoval barminemu segitseget szivesen fogadok!
Koszonettel
K. Sanyi