tanforum - Re: [Tf] Alakul a tanari eletpalyamodell

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Alakul a tanari eletpalyamodell

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Alakul a tanari eletpalyamodell
  • Date: Wed Oct 17 10:03:00 2001

Szia!

Zsako Laszlo wrote:

> Egy adalek a vezetotanarsaghoz:
> az ELTE TTK informatika vezeto tanarai jelenleg 8-an
> vannak, kozuluk 4 tanit az ELTE gyakorloiskolaiban ...
> Mindez az egyetem (vagy legalabb az informatika) reszerol szandekos dontes!
> Jo tanarokat keresunk es
> kulonbozo jellegu iskolakban.

Ugy tudom, egyes angol nyelvtanar kepzok is igy mukodnek, miota az
oroszrol hirtelen kellett valtani.
Tavaly tapasztaltam, hogy ingyen vezetotanart kerestek matekbol diakok
(ott tanitasz, ahol akarsz, ha a tanar elvallalja, de ezert a tanar
semmit sem kap, se orakedvezmenyt, se penzt)

Ugy tunik, a valtozas mar elindult, de ennek meg nincs meg a hivatalos
rendszere. Az iskolaigazgatok nem tudnak mit kezdeni a helyzettel, ha
pl. heti 8 oraban szeretnek az egyetemen specit tartani, esetleg 1-2
hospitalot kepezni (oraszamok, statusz).

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu