tanforum - Re: [Tf] Alakul a tanari eletpalyamodell

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Alakul a tanari eletpalyamodell

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Alakul a tanari eletpalyamodell
  • Date: Fri Oct 12 21:50:16 2001
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Üdvözletem!

> amely celkent 2002-2006 kozott a
> pedagogusbereknek a nemzetgazdasagi atlag 125 szazalekara
> noveleset jelolte meg.

Nézzetek hülyének, de én úgy tudom, 2002-ben választások
lesznek... Tévedek...? Most akkor mi lesz 2002 utén? És ki
tesz errõl kijelentést...?

Símám hazugság... LudasMatyiba való... (Elnézést -- a
LudaMatyitól...)

> Ja, nem tudjatok, ma mi a nemzetgazdasagi atlagber?

Attól tartok, e kérdésre adott válasz alapján én leszek a
leggyengébb láncszem... Mondjuk a "nemzetgazdasagi
atlagber" pont ilyen komoly kategória...

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu