tanforum - Re: [Tf] Re: statisztika SOS!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: statisztika SOS!

  • From: "Törösné Turányi Borbála" <ttb AT externet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: statisztika SOS!
  • Date: Fri Oct 12 21:55:01 2001

From: "Andras Lutter"
<rmgadmin AT rmg.c3.hu>
To:
<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Sent: Friday, October 12, 2001 6:16 PM

> Ezt nem lehet igaz! Minek egy egyszeru adatbaziskezelo programnak 64M
> memoria? El nem tudom kepzelni. Az ilyen program rossz. Hibas. Es akkor az
> iskolak fele vasaroljon uj gepet? Csak mert a programozok ki tudja mifele
> memoriafalo rutinokat tettek bele? De hat mi lehet az az algoritmus
> egyaltalan, aminek nem eleg 64M? Es fokent: minek 600 MHz?
> Talan a programot kellene tisztessegesen megirni.
>
> Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)
>
> Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu

> Listagazda:
> listsadm AT lists.kfki.hu

T-lista!

Segítséget kérnék a STAT PRG.-vel kapcsolatban. Egyszeruen nem tudom
elindítani, a következo
hibaüzenettel leáll: RUN-TIME ERROR TIPUS ELTÉRÉSI HIBA A
FELTÉTELKIFEJEZÉSBEN ez az üzenet az OM azonosító beírása után jelenik meg.
A számot ellenoriztem, az jó, a gépen Win98 fut, 128 MB RAM van és 300mhz
pentium processzor winchesteren 100MB van, a CD-rol aWin98 kiegészitoket
föltelepítettem. Kérem aki tud valami megoldást a problémára írjon a
következo címre:
ttb AT externet.hu