tanforum - [Tf] Vá: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Vá: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

  • From: RodlerG <Rodler AT barabas.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Vá: [Tf] Osztalyzas + kirandulas
  • Date: Wed Jun 20 15:59:00 2001

Azt hiszem V Peter gondolatai tukrozik
az igazi PEDAGOGUS velemenyt. SzMsz; kerekites;stb.
ez nem hentesbolt, husgyar
es azt hol tukrozi az atlag, h. a tanulo nagymamaja temetese epp a dolgozat
elotti
napokban volt.
Az erdemjegy egy visszajelzes a tanulo, szulo fele h. egy viszonyitasi
rendszerben
kb. mit er a tanulo tudasa az adott targybol. A szaktanar szerintem
felelossege tudataban zarja le a tanulo evvegi jegyet. A tanevzaro
ertekezlet mifelenk arra
van, h. a kollegak egyeztessek/utkoztessek a velemenyuket adott tanulokrol,
s nem arra h. leszavazzuk egymast.

Rodler Gabor
Barabas Gyorgy Muszaki Kozepiskola
9600 Sarvar Kisfaludy u. 2/a.