tanforum - Re: [Tf] OT: Rendszergazda allas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] OT: Rendszergazda allas

  • From: "Berto'k Csaba" <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] OT: Rendszergazda allas
  • Date: Sun Jun 10 23:54:03 2001

| Hello!
| En nem igazan szeretnem az olyan helyet, ahol, mint
| rendszergazda, nem en felugyelem a munkaallomasokat is.

Hogy a géptermét a tanár rendben tartja az OK. már ha ért hozzá annyira.
Nem kívánom a kétségbe vonni a szaktudást, de ahol gépkezeloi szintnél kissé
mélyebben szamítástechnikai ill.informatikai beálítottságu az oktatás, ennyi
valószínüleg nem elég. A lebutított rendszer szerintem lebutított
hatékonyság.
Ha csak úgy tudják megoldani a gondokat hogy technikailag tesznek
lehetelenné
bizonyos dolgok végrehajtását ott a nevelési kérdésekkel is van gond.
Ugyanis, ha a nevelés alanya a gyerek csak odáig jut el erkölcsileg hogy
amit meg tud csinálni azt meg is csinálja, akkor lopni is csak azért nem
fog,
mert amit elvihetne, azt elzárják elole.....
Persze ez is egy eljárás, szép kényelmes és foleg olcsó a fenntartónak.
Ha a rendszergazdai feladatok egy részéért a tanárok fizetést (nem
alamizsnát)
kapnak akkor indokolt lehet a félállású rendszergazda.

Üdvözöl:

Csaba

Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
bertok AT matavnet.hu