tanforum - [Tf] OT: Rendszergazda allas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] OT: Rendszergazda allas

  • From: "Kispeter Zoltan" <kispeter AT tiszanet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] OT: Rendszergazda allas
  • Date: Fri Jun 8 06:45:03 2001

Hello!
Lehet, hogy halyog van a szememen, vagy ennyire naiv vagyok,
de nem ertem mitol fogtok nehanyan padlot ettol a 100 geptol.
Egy Linux-os tuzfalra jon be a vonal, majd megy tovabb egy NT
serverre, es van ket BDC. 4 tanterem, ebbol haromban csak orak vannak.
Itt szinte semmi karbantartas nem kell. A scandisket meg a defragot
a gyerekekkel idonkent megcsinaltatom.
A negyedik teremben delutan 2-tol este fel 8-ig lehet internetezni,
felkeszulni,
felugyelet nincs. Le van tiltva a floppy es a CD. Itt idonkent ujra fel kell
tenni a W95-ot, kisebb hibakat kijavitani.
A hardwerekre atalanydijas karbantartasi szerzodesunk van egy ceggel.
A server Pentium Pro, 64MB RAM 2 db 4GB winchester, a Sulinet
indulasa ota folyamatosan megy. Kisebb kiakadasok voltak, de nem jelentos.
A szoftverek legalisak, Office 97, Autocad, stb.
Az irodakban valamivel tobb a gond.
Helyezzetek mar el bennunket, hogy hol vagyunk a tobbi iskolahoz kepest,
es miert gondolkodunk hibasan, amikor felallasu rendszergazdat keresunk?
Kispeter Zoltan
kispeter AT tiszanet.hu