tanforum - Re: [Tf] OT: Rendszergazda allas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] OT: Rendszergazda allas

  • From: "Berto'k Csaba" <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] OT: Rendszergazda allas
  • Date: Wed Jun 6 20:27:04 2001

<Udvozlok minenkit!
<Iskolánk félállásban rendszergazdát keres NT és Linux szerverek,
<valamint kb100db W95 munkaallomas mukodtetesere Szegeden.

Nézd meg az 1LET honlapján, mennyi munkaidő kedvezmény járna erre.
A helye:

www.1let.hu
AJÁNLÁSOK
ÓRAKEDVEZMÉNY

szerintem több mint egy teljes állás.
Én megnéztem.:
(24 óra kedvezmény jött ki) az órakedvezményből ugyanis tanár-óra jön ki,
ami a kötelező óraszámmal tesz ki egy státuszt.Én nyugdíjas vagyok, ezért
nem tudom pontosan mennyi a kötelező óraszám..
Ebben csak a két op.rendszer és a 100 wincseszteres munkaállomás van benne.
Felhasználómenedzsment, levelezés szolgáltatás és egyebek nélkül.
Ha valami kicsit is adtok a szakmai becsületetekre nem vállaljátok el áron
alul.

Üdvözöl:

Csaba

Bertók Csaba közoktatási rendszergazda