tanforum - Re: [Tf] "Ez a lista ma'r nem az a lista"

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] "Ez a lista ma'r nem az a lista"

  • From: Gálosi J. <galosij AT freemaill.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] "Ez a lista ma'r nem az a lista"
  • Date: Fri Mar 16 20:16:03 2001

Kedves Endre!

Hogy ki hány éve van a pályán, az talán nem fontos. (Én -immár nyugdíjas
óraadóként- a jelenleg a 45. esztendőt gyűröm.) S bár nem vagyok
"alapítótag", s ritkán szólalok meg, a listát viszont pár éve rendre
szemmel tartom. Bár "azt a listát", amelyet te visszasírsz, nem ismerem, "ez
a -magam fajta dilettánsokkal felhígult, jelenlegi- lista" érdekes és fontos
számomra, de csak akkor, ha tartalmi kérdésekről szól, szóval oktatásról,
nevelésről, ahogy a címe: "Tanfórum" is ígéri . Viszont nem érdekel,
ha -mint gyakran tapasztalom- valós vagy vélt privilégiumok védelmére
szolgál, ha benne bárkinek másodrangúnak kell éreznie magát, mert csak
később csatlakozott, így -ha akart volna sem vehetett részt az alapítók
valóban elismerést érdemlő munkájában.
Egyebekben nem állt szándékomban megsérteni téged. Ha mégis ezt tettem,
ezúton kérem elnézésedet.

Üdvözlettel:

Gálosi János
nyugalmazott magyar-történelem szakos középiskolai tanár