tanforum - [Tf] "Ez a lista ma'r nem az a lista"

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] "Ez a lista ma'r nem az a lista"

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: "Tanforum" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] "Ez a lista ma'r nem az a lista"
  • Date: Thu Mar 15 02:19:02 2001

T. Lista!

Re: [Tf] Szu"re's targyu levelre valaszolok - altalanosabban, ezert
valtoztattam targyat.

Feladó: Gálosi J.
<galosij AT freemaill.hu>
> Ha mindenki úgy gondolkodna, mint te, akkor az emberiség még mindig a
> "köbalta"-nál tartana.

Ez mar nekem is sok, pedig birka turelmem van /egyebkent hogy
maradtam volna 26 eve a palyan/.

> (Miért baj az, hogy ha valaki rendelkezik egy
> korszerűbb technikával használja is akarja azt. **
A html formatum semmivel sem korszerubb levelezesre.
De itt most nem is ez a lenyeg! _Meg_sem_ertetted_
mirol van szo. Es az utobbi idoben egyre tobb az olyan
listatag /vagy csak most kezdenek megszolalni/, akik sok esetben
nem is ertik, mi a problema.

> Ha nem tudod elolvasni, egyszerűen töröld le és kész!)
Tetelezz mar fel annyit, hogy ha el akarom olvasni, akkor el is tudom
olvasni! Talan me'g azt is meg kellett volna irnod, hogy ezt a Delete
billentyuvel lehet megtenni.

Szoval, az a levelem azert irodott, hogy szemelyeskedes, vita, stb
nelkul, egy automatizmus gondoskodjon a lista egyik szabalyanak
betartasarol /hogy nem kuldunk html levelet a listara/, ha a leveliro nem
hajlando tudomasul venni a szabalyokat, vagy nem ismeri, stb. - ha
erre mod van. A geppel nem lehet leallni vitazni, nem lehet vele
osszeveszni, nincs indulat. Majd ha az urge megtanulta a
jatekszabalyokat, akkor "beallhat".

Az autozast tobben emlegettek mar. Itt is helye van egy hasonlatnak.
Olyan az eset, mint mikor valakit beul egy Porsche-ba, es csak annyit
tud, hogy ez indulashoz el kell forditani egy kulcsot. Es menet kozben
ismerkedik a fekkel, a gazpedallal, a kormannyal. Sokan ennyi
tudassal kezdik. Hany olyan hozzaszolo volt, aki nem is olvasta a
szabalyokat, de azert megtette a megjegyzeseit.
A felmerult probleman messze tulmutato /es radasul nagyon sokszor
igazsagtalan/ kovetkezteteseit.

Ezeknek ajanlom a lista tortenetet tanulmanyozni a kezdetektol /95. febr./
Egy listat nem a hallgato'k, a csak olvaso'k tesznek olyanna, amilyenne
valik, hanem az aktiv tagok. Hogy csak nehanyat emlitsek, megjelenesuk
kezdetevel e lista( elodje)n :
Fodor Zsolt /1995.03.21/
Rozgonyi-Borus Ferenc /1995.04.07/
Va'las Peter /1995.04.24/
Dorozsmai Karoly /1995.05.11/
es lehetne folytatni a sort.

O"k nem a keszbe ultek bele, tessek elolvasni, mennyi kuszkodes
TANULAS utan alakult ki mindaz, amit ma latunk a listan, az
iskolabkban, stb.

/Csak kozbevetoleg: egy hete jott egy level az egyik "kollegatol", hogy
ha nem hagyok abba valamit, akkor _szemelyesen_ fog megkeresni...
Nem is ertettem, mirol irt! Egyebkent nem vagyok felos/

Eljott egy rendszervaltas ideje itt is?

Ezert vagy azert, mindenesetre a "lista" bovul:
gusty AT csete.sulinet.hu
fodor AT gyakg.u-szeged.hu
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu
koncze AT freemail.hu

Koncz Endre

Ui: **
Ma az ISM honlapjarol letoltottunk egy palyazatot, amit
az egesz iskolaban nem tudtunk megnyitni, mert "csak"
Word 97-unk van.

Ez is a korszeruseg jegyeben !!!

Mert "nekik" van penzuk, mindig a legujabb, _legdragabb_
szoftvereket (es persze a hozza szukseges vasat) megvenni
/nekunk meg neha problema egy tanteremre valo eger is/. Mit erdekli
oket, hogy tudnak-e valamit kezdeni vele "odalenn".

Ebben a nagy korszerusegben ugyan mi az, ami egy szoveges
palyazat elkeszitesehez szukseges, amit nem tudott max
egy Win3.1 alatt futo WinWord 6.0 ?

De hát az olyan kobaltas lenne..., mar a Word 97 is az...

To:mjuk inkabb az "imprista'kat" :-) (fiatalabbak: magyarazat
apukanal),
darabonkent 100 hany ezer forintert? A kozigazgatasban, az iskolakban,
stb.

De megegyszer, a kobaltanak semmi koze egy elemi szabaly(zat)
nem ismeretehez.