tanforum - [Tf] Re: Februartol emelt ber a pedagogusoknak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Februartol emelt ber a pedagogusoknak

  • From: Ferenc Turoczi <blathy AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Februartol emelt ber a pedagogusoknak
  • Date: Thu Jan 25 15:05:03 2001

Koncz Endre wrote:

> Ez mar nem igaz. Csak egy resze jon allambacsitol, a tobbi az
> onkormanyzattol.

Ebben is igazad van, de a bertablat nem az onkarmanyzat talalja ki es
nem is all modjaban korrigalni. Ha kevesebb penzt biztosit (tudom meg
eloirhat kotelezo sajat bevetelt is), mint ami a feladatok ellatasahoz
szukseges, jogtalanul jar el, tehat pert lehetne inditani ellene .

A kerdes az, hogy ezt ki meri felvallani?

Udv: Turoczi Ferenc