tanforum - [Tf] Re: Februartol emelt ber a pedagogusoknak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Februartol emelt ber a pedagogusoknak

  • From: Ferenc Turoczi <blathy AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Februartol emelt ber a pedagogusoknak
  • Date: Thu Jan 25 08:28:03 2001

Piriti Janos wrote:

> Holnap megkerdezem, hogy is van ez. Nalunk sincs meg onkormanyzati
> koltsegvetes, az tuti, de az atsorolast megcsinaltak.

Ugy velem, hogy az igazgato feladat- es jogkore donteni ebben a kerdesben,
elvegre az iskola alkalmazottainak o a munkaltatoja.

Az mas kerdes, hogy melyik igazgato mennyire hodol be az ot alkalmazo
onkormanyzatnak. Persze, ha nem hodol be es megcsinalja az atsorolast
(megteheti, hisz minden feltetel adott ra: bertabla megjelent a Magyar
Kozlonyben es tartalmazza a 8,75%-ot), az sem garancia arra, hogy ez a
februari boritekban jelentkezni fog.

Udv: Turoczi Ferenc