tanforum - [Tf] Nev a targy mezoben

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Nev a targy mezoben

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Nev a targy mezoben
  • Date: Tue Jan 23 02:30:04 2001

T. Lista!

Annak idejen sem tartottam szerencsesnek, hogy a targy mezobe
nevek kerulnek, amikor a B-i/D-i vita ment. Most, hogy velem
fordult elo, plane. /Eloszor egyebkent ugy valaszoltam, mintha
csak nekem szolna, me'g szerencse, hogy kuldes elott eszrevettem
hogy listas a level, es kigyomlaltam a szemelyest belole/
Szerintem tartozkodni kellene tole.
Peldaul egy ilyen folytatas miatt is:

Feladó: Kara István
<fakara AT freemail.hu>
Targy: [Tf] Re: Koncz Endrenek, azaz [Tf] Rák-ó-ci

> Tisztelettel megkerdeznem: a fenti altalanositas alapjan pl.
> a Heti Hetesben "dolgozo alkalmazottak" jol, vagy rosszul
> dolgoznak?

Azt mar ugysem tudom megakadalyozni, hogy ne a nevemmel
kezdodoen erkezzenek a fenti kerdesre a valaszok :-(( .

Csak emlekeztetek, hogyha valaki mar masrol ir, akkor targyat
kell valtoztatni.

Vegul /es ez a lenyeg/, az altalam felvetettek alapjaban veve
politika mentesek voltak, mig a fenti kerdesre ha jon valasz,
az bizonyara nem lesz az. Es emiatt nem szerencses a nev
hozzakapcsolasa.

Koncz Endre

Ui:
A kerdesre egyebkent van valaszom, csak nem irom meg :-)
Nem va'g a lista profiljaba. A politikat napra keszen nyomon
kovetem, de e listan csak az oktataspolitikat tudom elkepzelni,
igy direktben nem lenne jo szekertaborokra szakadni.