tanforum - [Tf] Re: [Tf] foci + tanulás

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] foci + tanulás

  • From: "TANINFO Bt." <taninfo AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] foci + tanulás
  • Date: Mon Jan 22 22:32:03 2001

Nem tudom, melyik az, de biztos, hogy szabálytalan (bár nem biztos, hogy jó
az a szabály, ami ezt tiltja). Ugyanis a kéttannyelvű, egyházi, nemzetiségi,
Arany J. TEh. Gond pr. kivételével előzetes felvételi nem lehet, és más
módon se lehet előzetesen válogatni. Tehát jelentkezni kell febr. 28-ig, és
az iskola csak ezután állíthatja össsze a felvételi sorrendet. Vagy az
általános iskolai eredmények, vagy felvételi vizsga alapján, amit csak
márciusban tarthat, rögzített szabályok alapján. Hogy miből, azt meg kellett
határoznia a felvételi tájékoztatójában. Szerintem ez hivatalosan nem
kerülhető meg, persze, azért vannak módszerek...

Juhász Ágnes