tanforum - [Tf] Re: [Tf] foci + tanulás

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] foci + tanulás

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] foci + tanulás
  • Date: Tue Jan 23 22:53:42 2001

Joreg'

> Nem tudom, melyik az, de biztos, hogy szabálytalan (bár nem biztos,
> hogy jó az a szabály, ami ezt tiltja). Ugyanis a kéttannyelvű,
A szabaly... teljesseggel az egyetemi felvetelik masolasa. Tavaly
jol kiduhongtuk magunkat itt a listan. Valamire ketsegtelenul jo,
mert rendet csinalt, de kegyetlen rendet: testverparokat sem lehet
egy iskolaban tartani, ha nem azt dobja ki a szamitogep.

Miert kellene, hogy legyen? Ez komoly volt, vagy provokacio? Ez a
lista a Tanforum. Korabbi kerdeseidre feltehetoleg azert nem volt
valasz, mert senki nem tudott felelni.

számára.

Bocs, ha tul trivi, de szerintem hivd fel az ETO-t, es kerdezd meg,
mi igaz ebbol, es hogyan csinaljak. Talan valami kiderul belole, es
szerintem a valasz a listat is erdekelne'. Akkor beszelhetunk rola,
hogy torvenyes-e vagy sem vagy nincs is ilyen lehetoseg, csak
humbug az egesz.

Udv

VP