tanforum - Re: [Tf] Nev a targy mezoben

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nev a targy mezoben

  • From: "Kara István" <fakara AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Nev a targy mezoben
  • Date: Wed Jan 24 08:06:03 2001

>T. Lista!
>
>Annak idejen sem tartottam szerencsesnek, hogy a targy mezobe
>nevek kerulnek, amikor a B-i/D-i vita ment. Most, hogy velem
>fordult elo, plane. /Eloszor egyebkent ugy valaszoltam, mintha
>csak nekem szolna, me'g szerencse, hogy kuldes elott eszrevettem
>hogy listas a level, es kigyomlaltam a szemelyest belole/
>Szerintem tartozkodni kellene tole.
>Peldaul egy ilyen folytatas miatt is:
>
>Feladó: Kara István
><fakara AT freemail.hu>
>Targy: [Tf] Re: Koncz Endrenek, azaz [Tf] Rák-ó-ci

Kedves Endre!
Megertettem a kritikat, legkozelebb majd jobban figyelek.
Mentsegemul: emlekeztetnelek arra, hogy a nevedet nem en irtam
eloszor a targy mezobe. En mar egy ilyen targyu levelre valaszoltam,
es azert hagytam meg a subject-et, mert eppen arra a levelre
szerettem volna valaszolni.

>Csak emlekeztetek, hogyha valaki mar masrol ir, akkor targyat
>kell valtoztatni.

Ismetelten elnezesedet kell kernem, de nem vettem eszre,
hogy mikor kezdtem masrol irni.
Emlekeztetoul: en kerdeseket fogalmaztam meg. Az egyiket a
Te leveleddel kapcsolatban. Engedelmeddel megismetlem
kisse konkretabban: kinek az erdeke az, hogy egyes mediumokban
szinvonaltalan, vagy ami meg rosszabb, nagyon is jol megszerkesztett
"musorokkal" hulyitsek a nepet?

Erre a kerdesemre tovabbra is tisztelettel varom a valaszokat,
velemenyeket.
A masik kerdesemet Munkacsy Katalin meglatasaval kapcsolatban
fogalmaztam meg, aki ezt irta:

"Altalanosabban: tudomasul kellene venni, hogy a mediaban nem az
eszmenyek, nem is az ellenseg, hanem jol-rosszul dolgozo alkalmazottak
kapnak hangot."

Ujbol megprobalom az ezzel kapcsolatos kerdesemet is - talan most
mar erthetobben - feltenni:
Ha a media mukodese ennyire esetleges, es nincs benne semmi
tendencia, akkor pl a Heti Hetes munkatarsai jol, vagy rosszul
dolgoznak?
Erre a kerdesemre sem kaptam meg valaszt, es ahogy ez kinez,
nem is fogok.

>A politikat napra keszen nyomon
>kovetem, de e listan csak az oktataspolitikat tudom elkepzelni,
>igy direktben nem lenne jo szekertaborokra szakadni.

Kedves Endre!
Mi az az oktataspolitika?
Mi a kulonbseg a mai magyar valosagban politika es oktataspolitika
kozott?
Es ha netan megis politika, akkor lecsinaljuk a bokankat, es kussolunk?
Persze, lehet, hogy igazad van:

>A kerdesre egyebkent van valaszom, csak nem irom meg :-)
>Nem va'g a lista profiljaba.

Nem leptel meg. Amiota a palyan vagyok, nap mint nap
szembesulok az ehhez hasonlo visszavonulasokkal.
(Itt ul mellettem az asszony, azt uzeni, hogy neki is van
velemenye, de nem irja meg.)
Csak azt ne felejtsd el, Kedves Endre, hogy az egyebkent
nagyon frappans leveleddel Te csaptal bele a lecsoba,
igy ne csodalkozz, ha erkeznek reakciok.
Egyebkent, lehet, hogy ez tenyleg nem az a lista. Semmi baj,
legfeljebb unsubscribe.
De tovabbmegyek:

Lehet, hogy ez nem is az a pedagogustarsadalom.
Lehet, hogy ez nem is az a nep.
Lehet, hogy ez nem is az az orszag

Csakhogy ez utobbi esetekben kisse nehezebb az
unsubscribe, kulonosen, ha valakiben meg nyomokban
ott leledzik a pedagogus.

Udvozlettel: Kara Istvan