tanforum - Re: [Tf] Rák-ó-ci

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Rák-ó-ci

  • From: Tóth Tamás <totya AT vpg.rulez.org>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Rák-ó-ci
  • Date: Mon Jan 22 09:42:03 2001

Sziasztok!

Már négy éve történt egy dolog, ami nagyon megfogott. Most közkinccsé
tenném:
A Kedves Nejem megkért, hogy este 10-kor ugorjak le kockacukrot és kávét
venni a sarki NON-STOP-ba, mert másnap gólyabál, és az õ feladata a
tanároknak a kávé biztosítása, és elfelejtette.
Lementem.
Mondom a 20-24 közötti eladósrácnak, hogy szeretnék számlát kérni.
- Név?
- Petõfi Sándor Közgaz.... (A számlára Pöfi Sándor került)
- Cím?
- Ady Endre u. ...
- Egy szóba kell írni, hogy Adiendre?
- Nem kettõbe.