tanforum - Koncz Endrenek, azaz [Tf] Rák-ó-ci

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Koncz Endrenek, azaz [Tf] Rák-ó-ci

  • From: Munkacsy Katalin <munkac AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Koncz Endrenek, azaz [Tf] Rák-ó-ci
  • Date: Mon Jan 22 13:32:04 2001

Kedves Endre!

Kerlek, egyszeru, ekezet nelkuli karaktereket irj a subject-be. Koszi.

Szerintem is sok vacak musor van a tv-ben, radioban.
1. A semmilyen kerdeseknek egyszeru adoelkerules az oka, szerintem.
A szimplan kisorsolt nyeremeny kedvezotlenebbul adozik, mint a valamilyen, akar latszolagos teljesitmennyel, elert jutalom.
2. Szerintem nem a tiltason, a cenzuran erdemes gondolkodni, hanem azon, hogyan neveljuk a tanivanyainkat arra, hogy erteken nezzek a dolgokat. Nyilvan a csaladokban is sok hulyeseg elhangzik, megtortenik, - ami sokkal fontosabb a radiobol erkezo informacioknal - remelem, megsem akarja senki eloirni, hogy az emberek a csaladjukban magas szinvonalon beszelgessenek.
3. Altalanosabban: tudomasul kellene venni, hogy a mediaban nem az eszmenyek, nem is az ellenseg, hanem jol-rosszul dolgozo alkalmazottak kapnak hangot.

A pelda viszont remek, frappansan jellemez egy uj jelenseget.

Kati