tanforum - [Tf] Re: [Tf] Rák-ó-ci

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Rák-ó-ci

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Rák-ó-ci
  • Date: Sun Jan 21 20:26:04 2001
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

Koncz Endre irta (20 Jan 01, 14:36) "[Tf] Rák-ó-ci" subject-u leveleben:

> Meddig tart ez a népbutítás? Míg el nem érjük az EU színvonalát?
> /felülrõl/ Magam sem tudtam eldönteni ebbõl a 2 percbõl, hogy a gyerek
> annyira /fogalmazzunk finoman/ tájékozatlan, hogy nem ismeri ezt
> a nevet, vagy épp ellenkezõleg, jól (helyesen!) ismeri ezt a nevet,
> és maga sem értette, hogy jön össze a dolog.

Az emlitett "musor" szellemi szinvonaltalansaga szerintem
egeszen kolosszalis, amint a szex- es eroszak-musorokat egy
grafikus bigyoval jelzik, kellene au ilyen HUJE-segeket :-( is
jelolni!

> A reklám, stb megteszi hatását. A lényeg, hogy jó vásárló váljék
> belõlük a fogyasztói társadalom számára.

Es ami ezzel egyezik: nehogy gondolkodjanak, nehogy
ketelkedjeken!

> Sajnos az oktatás terén bekövetkezõ változások is abba az irányba
> hatnak, hogy a tanulók beilleszkedjenek egy rendszerbe, ahelyett,
> hogy szuverén, alkotó emberkéket nevelnénk belõlük.

Mi vagy ki nevelne ilyeneket beloluk? Az iskolanak eselye
sincs ra, a szulonek meg ideje/kedve, stb... :(

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

kdorozs AT ax.hu