tanforum - [Tf] Re: [Tf] Rák-ó-ci

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Rák-ó-ci

  • From: "Kara István" <fakara AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Rák-ó-ci
  • Date: Sun Jan 21 20:29:02 2001

----Eredeti üzenet----
Feladó: Koncz Endre
<koncze AT freemail.hu>
Címzett: Tanforum
<tanforum AT lists.kfki.hu>
Dátum: 2001. január 20. 14:37
Tárgy: [Tf] Rák-ó-ci

>Meddig tart ez a népbutítás? Míg el nem érjük az EU színvonalát?

>Sajnos az oktatás terén bekövetkező változások is abba az irányba
>hatnak, hogy a tanulók beilleszkedjenek egy rendszerbe, ahelyett,
>hogy szuverén, alkotó emberkéket nevelnénk belőlük.
>
>Koncz Endre

Tisztelt Endre!

Magam is hetek óta készülök hasonló tárgyú morgolódás
megfogalmazására a Listán. Örülök, hogy megtetted helyettem.
Talán egy kissé más aspektusból:
Engem gyalázatosan fizetnek azért, hogy okítsam a népet.
Az RTL Klub-os bunkókám a sokszorosát keresi azzal, hogy
hülyíti a népet. (Igaz, ő sokkal nagyobb hatásfokkal teszi a dolgát)
Azt ugye nem nehéz kitalálni, hogy ez hova vezet.
Sokkal érdekesebb kérdés az, hogy ez kinek jó?

Kara István