tanforum - Re: [Tf] CGI

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] CGI

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] CGI
  • Date: Thu Oct 26 09:12:03 2000

Udvozletem!

Va'las Pe'ter irta (24 Oct 00, 10:26) "Re: [Tf] CGI" subject-u
leveleben:

> Engem is meglepett a dolog. De rajottem az ellentmondasra. A te
> Pascalod DOS-ra, Windowsra van portolva. Vagyis a Pascal
> forrásprogram lehet CGI, csak kell egy NW-re portolt Pascal
> fordító, amelyik nem exe-t, hanem nlm-et fordít. Jól gondolom?

Azt hiszem, jol, es van is ilyen fordito: nem Pascal ugyan hanem
C, nem is akarmilyen C, hanem ha jol tusom, a Watcom C... Inenn
kezdve OK a dolog...

PP AT server.radnoti-elte.suline irta (25 Oct 00, 14:20) "Re: [Tf] CGI"
subject-u leveleben:

> Ezt a temat erdemes lenne talan az snw listan folytatni, vagy
> maganban..:))

???
Amugy is nagy a listaforgalom :)))))))))))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

kdorozs AT ax.hu