tanforum - Re: [Tf] CGI

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] CGI

  • From: Ferenc Bajan <bferi AT tbsz.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] CGI
  • Date: Thu Oct 26 10:36:03 2000

Hello!

On Wed, 25 Oct 2000, Molnar Peter wrote:

> Majdnem. A Novell-s Webserver NETBASIC, PERL, meg meg
> valamit tud futtatni, nlm nem jo.:((
A sys:web/lcgi/netbasic/ konyvtarban van egy cgi2nmx.nlm, ez nem a
webszervet CGI ertelmezesehez szukseges? Es ha azt a webszerver futtatja,
akkor mas NLM-et is tud.
Most neztem a tobbi ott levo cuccot, az LCGI tipusu NLM-eket a webszerver
akkor tolti be, amikor eloszor kellenek, es addig maradnak a memoriaban,
amig a webszervert ki nem lovod. Addig viszont kevesebb halozati
eroforrast foglalnak le, mint az RCGI tipusu scriptek, es alkalmazasok.

--
+- Egy pingvinre gyakorlatilag lehetetlen haragosan nezni. -\
\---------- http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi ----------\