tanforum - Re: [Tf] hirek innen-onnan - megint en!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hirek innen-onnan - megint en!

  • From: "Lutter Andras, Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi" <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] hirek innen-onnan - megint en!
  • Date: Wed Oct 25 15:22:03 2000

Kedves Kollegak!

Elnezest az emelt hangnemert, de:

MINDIG EZ VAN! Valaki beszol (tobbnyire Kornyei vagy Pokorni urak a
Kormanybol), ket napig ho"bo:rgu:nk, aztan megint semmi.

En igenis probalkoztam! Olvassatok el a

www.dkrmg.sulinet.hu/~civil

oldalt! Osszesen egy (altalanos) iskolabol kaptam tamogatast. Egy-ket
egyeterto nyilatkozat erkezett meg, de a konkret kereseket tartalmazo
leveleimre mar nem kaptam valaszt.

Tobb listatagot, akiknek korabbi leveleibol ebbeli szandekara
kovetkeztettem, megkerestem levelben, de valaszokat alig kaptam. Meg annyit
se, hogy "kosz, de nem tamogatom" vagy "hulyeseg, nem ertek egyet". Akinek
inge, vegye magara.

Ne ertsetek felre: nem veszem szemelyes sertesnek. De ha valamit akarunk,
nem eleg a szankat tepni: cselekedni kell. Ezt mondom mar fel eve. Minek.

(A magam reszerol: megfogalmaztuk - tobbek segitsegevel - az
allasfoglalast. Az iskolankban kiraktam a kerdoivet, hogy ki tamogatja. A
kollegaktol - legtobbjetol - kicsikartam a velemenyet. A tobbseg tamogatta.
Ezt kellett volna a tobbi iskolaban is tenni, es akkor mar egy lepessel
elobbre tartanank.)

Szoval? Dontsuk el, mit akarunk. A konkret tamogato, vitazo vagy
csatlakozást jelzo leveleket tovabbra is a
civil AT dkrmg.sulinet.hu
cimre varom.

Sziasztok!

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu

  • Re: [Tf] hirek innen-onnan - megint en!, Lutter Andras, Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi, 10/25/2000