tanforum - Re: [Tf] CGI

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] CGI

  • From: Pásztor György <pasztor AT linux.gyakg.u-szeged.hu>
  • To: A TANFORUM tukrozese <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] CGI
  • Date: Thu Oct 26 07:42:03 2000

Hello,

On Tue, 24 Oct 2000, Molnar Peter wrote:

> Konkretan erdekelne a kovetkezo:
> Tehat ha irok egy PASCAL programot, leforditom EXE-re, akkor ez
> mukodni fog, az en NOVELL szerverem alatt?
> Bocs, ha amator a kerdes, de hogyan fogja a DOS-s EXE-t futtatni
> a mi Novell-s webserverunk? Vagy felreertettem valamit?
Egyszerű a válasz, és logikátlan az elgondolás...
Ha te Novell-en akarsz futtatni valamit, akkor miért akarod DOS-ra
lefordítani?
Elméletben: kersened kell az operációs rendszeredhez egy pascal
fordítót...
Noss, a gyanúm, hogy novell alá nem fogsz ilyet találni... Vagy ha igen,
akkor az vsz. egy legalább olyan drága fejlesztőkörnyezet része lesz, mint
maga a rendszer, esetleg drágább...
Ha DOS/Win alatt futtatsz egy shareware webszervert, akkor már elég dos-ra
lefordítni, ha képes a webszervered futtatni azt.
Gondolom, apache windozeres valtozata biztos tudja azt is.
A lényeg: amilyen operációs rendszeren van a webszereved, azon kell
lefordítanod a programot is. Vagy másik lehetőség, hogy cross-compilert
kell keresned. De én spéviel nem sok programmal találkoztam, ami pl.
nlm-eket tudott volna gyártani... Habár! Mintha linuxban lenne ilyesmi...

Ãœdv:Gyuri!
---
Pásztor György JATE PTM III. / Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg / - Nyugi, szívecském, értek hozzá!
pasztor AT linux.gyakg.u-szeged.hu
/ A zöld a fázis.
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15 /