tanforum - [Tf] Ne hadjatok magatokat!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Ne hadjatok magatokat!

  • From: "Tari Endre" <teddyte AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Ne hadjatok magatokat!
  • Date: Mon Oct 23 23:43:03 2000

----Eredeti üzenet----
Feladó: PJG
<edoelekt AT freemail.hu>
Címzett:
tanforum AT lists.kfki.hu

<tanforum AT lists.kfki.hu>
Dátum: 2000. október 22. 23:46
Tárgy: Re: [Tf] hirek innen-onnan

Pribojszki János irta:
>Sajnos hülyének nézik a tanerőket, és sok szempontból igazuk is van.
>Ne hagyjátok magatokat semmibe venni, ne legyetek rabszolgák!

Es mit tegyunk?

Az iskolakban a Kozalkalmazotti Tanacs tehet valamit?
A KAT-nak csak velemenyezesi, egyetertesi joga van. Es akkor mi van?

Talan majd a munkakozosseg vezeto ajanl a "jo" munkamert a minosegberezesbol
reszesedni?
90 fo"s iskolank kb. 2,5 millio forintot kapott egesz esztendore. (Brutto!)
Mas intezmenyekben (- mondjuk penzintezmenyek -) ezt nehany ember kapja
premeumkent. (Evenkent - felevenkent!)

Es mit tehet az iskolaigazgato?
Penzt kunyeral az onkormanyzattol? - Persze!
Es az onkormanyzat honnan vesz penzt?

Es mit tesz a szakszervezet?
A Pedagogus Szakszervezet semmit.
A Pedagogusok Demokratikus Szakszervezete is bologat a kormanyra.
(Talan koztudott, hogy Pokorni miniszter ur a PDSZ alapito tagja volt, majd
vezetoje!)

>Amikor valamilyen megszorító intézkedés lép
>életbe, akkor ellenállás helyet mindenki azt lesi, hogy ki lesz az áldozat
>és kajánul veszi tudomásul, hogy nem Ő. Ha mégis Ő akkor úgy jár mint egy
>kedves barátnőm. Háromszoros fix fizetés, fix 8 óra munkaidő, nyugalom és
>biztonság.

Mas munkahelyen a "nyugalom" csak annak jut, akinek megfelelo szaktargya
van. (informatika, nyelvek...) - A telepules nagysagabol adodo
lehetosegekrol (lehetetlensegekrol) mar nem is beszelek.
Es a tobbi szakos hova menjen?
Es az, aki mar 20-30 eve tanit, az hova menjen?
Na es ha en szeretek tanitani? (!) Es ha me'g (talan) a tanitvanyaim
szeretik is azt amit csinalok?

>A pedagógusok közössége ... birka módján veszi
>tudomásul amit rá mérnek.

Az elmult evtizedek pedegogus fizetesebol eredo kontraszelekcio eredmenye,
hogy a palyan mar csak "birkak" maradtak.
Itt van a kutya elasva!
Ez a pedagogus tarsadalom okitja-neveli a megujjulo tarsadalmunk felnovo
nemzedeket!
Mino" tavlatok!

Sztrajkoljunk? Es akkor mi van?
Mi nem vagyunk taxisok!
Es mindezekbol mi kovetkezik? Hat ez:

>Mindenki a saját kis pecsenyéjét sütögeti.

Nagyon kivancsi vagyok a 40 ezer forintos minimalber bevezetesere - annak a
pedagogus fizetesekre gyakorolt hatasara!
40 ezer forintot fog keresni a kezdo tanar, - a 3-5 eve tanito tanar, - es a
8 altalanossal takarito is? (!?!?)

Ez ev szeptembereben mintegy 25 %-al emelkedett a kenyer ara.
Ezek utan beigerik jovo ev januarjara a 8.75 %-os, majd a jovo ev
szeptemberere a 20 %-os pedagogus beremelest! - Nincs kommentar!

Udvozlettel: Tari Endre

  • [Tf] Ne hadjatok magatokat!, Tari Endre, 10/23/2000