tanforum - Re: [Tf] lista

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] lista

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] lista
  • Date: Mon Oct 2 11:10:03 2000

Udvozletem!

> S talán az is jó lenne ha a Tanforum - Tanárok vitaforuma cimet viselő
> web oldalon ahol a feliratkozás is megtörténhet kissé részletesebb
> leirás lenne a listáról a mostani 9 soros helyett. És ha valahol - pl.
> ott (is) közölnék, hogy lehet az archivumot elérni.

1. A listat a KFKI szerveren uzemeltetok majdnem hogy
szivessegbol csinaljak amit csinalnak (miert is majdnem? tenyleg
csak abbol! :) ezert hat koszonet illeti oket, nem kritika...

2. Lyukas oram leven utananeztem es tenyleg: csak E-mail utjan
nem is tudom elerni a lista szervert. MAILMAN-nal megy, masutt a
request-LISTANEV@HOSTNEV alakban altalaban lehet a
lsitaszerverrel kommnunikalni, help-et kerni, archiv-ot olvasni, de ez
it tnem muxik, a level mint "nem letezo user a cimzett" jott vissza
a request-tanforum cimzettrol... Ugyhogy a kerdes a kerdes:
mikent lehet csak E-mail utjan mondjuk archivumot, lista taglistat
lekerni? TIA

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

kdorozs AT ax.hu
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay

P.S.: OK, tudom, havonta jon emlekezteto errol a listarol is, de az
a masik gepemen van innan par km-re :)))