tanforum - Re: [Tf] Baranyai-Dorozsmai

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Baranyai-Dorozsmai

  • From: "Girnt Jozsef" <girntjoe AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Baranyai-Dorozsmai
  • Date: Mon Oct 2 02:08:03 2000

Elnézést minden listatagtól, de még egyszer hozzá kell szólnom a vitához.

> Szep Jo Estet Mindenkinek!
>
> Bar nem voltam tul aktiv ezen a listan, de a sok levelezo lista kozul
> azert kedveltem, mert meglehetosen toleransnak ereztem... es
> sokmindenki sokmindent kozzetehetett... s magam is azt a modszert
> valaszthattam, hogy ami erdekelt, abban elmelyedtem, ami meg
> kevesebe, azt atfutottam es/vagy toroltem.

Kedves Chi!
Ez a lista most is meglehetosen tolerans, hiszen senkit nem zavar, ha valaki
közzéteszi gondolatait, már ha az a lista tematikajaba belefer. Ebbol a
szempontbol Baranyaine levele hatareset. Baranyaine "csak" segiteni
szeretne, hangsulyozza tobbszor is, de mint tudjuk a pokolba vezeto ut is
joszandekkal van kikovezve. Ez az, ami tobbeket, es engem nagyon zavar, hogy
segitseget penzert kinalja. Ha annyira onzetlen, akkor a tematikajat miert
nem teszi ki egy weblapra, miert nem teszi kozkinccsé? Ja, mert hat
mindenkinek meg kell elnie valamibol. Ez ugyan az, mint amikor 28-szor
felcsongetik az embert (barmilyen elfoglaltsagabol), hogy ugyanmar nezzuk
meg, vegyuk meg a nem is tudom milyen portekakat, adakozzunk az ilyen-olyan
szerencsetleneknek, meg kulonben is itt a vilagvege, terjunk mar meg
Jehovahoz. A neten ugyanugy lehet zaklatni valakit, valakiket, mint a valo
vilagban, s ez ellen tiltakozom!
Nagyon nem tetszik az a hozzaallas - a Tied -, hogy jaj, hat ami nem
erdekel, azt csak atfutom, letorlom, "szeressuk egymast gyerekek"!
Igen is, annak aki vet a lista, a netikett szabalyai ellen, annak ezt meg
kell mondani, el kell magyarazni, hogy hibazott, es, hogy tanuljon belole. "
...én ezt érzem, én ezt gondolom, én így hiszem..."

Farago Istvan irta, egy masik listarol.
>De ez a lista sem sokkal jobb, mert itt is vannak, akik inkább
>önkifejezõ eszköznek tartják és ha valaminek csak egy kis SPAM-szaga
>van, hát hajlandók felháborodásukkal terhelni a listát nX100 kB-számra
>is.
>
>üdv
>István

Sajnos a listak mar csak ilyenek, ha nem oda illoket irnak bele, az
mindenkit felidegesit. A SPAM-ot, a szemetet a legtobben nem szeretik.
Ertsuk meg, hogy a levelezo listak nem az onkifejezes, az uzlet, az onreklam
helye, hanem az egymast segito tagok kozossege, akik szabalyokat allitanak
fel, hogy csak az Oket erdeklo informaciokhoz jussanak.

Szoke Jozsef irta.
>Baranyai Zoltánnét, és hasonló információkat
>közzétevõ kollégáimat pedig biztatnám, továbbra is írjanak, mert ez a lista
>erre való.

Teved, kedves druszam, sajnos nem erre valo. Itt nem idezem, de On
osszehasonlitja Dorozsmai Karoly 1let kozgyulesenek osszehivasat, a
Baranyaine fele tevekenyseggel, az utobbi igazolasanak szandekaval. Sajnos
On osszeteveszti a haszonmentes (illetve csak a kozosseg szamara hasznos)
kozeleti, "tarsadalmi" tevekenyseget, a "segítek, es hasznom is van belole,
miert faj az barkinek is" tipusu kereskedelmi, marketing tenykedessel.

>Tisztelt Kiss Károly!
>
>Elõzõ levelem óta olvasgattam a hix.kultura listát.
>Ott találtam :
>
>Meghivlak benneteket az [iskola] levelezolistara!
>Tanulok, tanarok, es szulok kozhasznu foruma.
>Minden ami tanulassal, tanitassal, iskolaval, tankonyvekkel,
>tanszerekkel kapcsolatos.
>Baranyai Zoltánné

Meg azt kellet volna odairni, hogy egyertelmubb legyen, kedves Baranyaine,
hogy gyerekek, hagyjuk mar itt ezt a piszkalodo, intolerans listat! Szo
szerint persze nincs semmi abban amit ir, hiszen "On megint csak "segit".
Higgye el, senki sem akarja bantani Ont, senki sem vonja ketsegbe a segito
szandekat, csak a modszereken kellene valtoztatni.

Udvozlettel Girnt Jozsef