tanforum - Re: [Tf] Baranyai-Dorozsmai

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Baranyai-Dorozsmai

  • From: Bertók Csaba <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Baranyai-Dorozsmai
  • Date: Mon Oct 2 07:22:03 2000

T Lista!

Én még emlékszem arra, amikor kezdo voltam a levelezésben ( is. ;-))))
A lista számos tagja segített, intett türelemre - nagyon türelmesen.
Tisztelettel, most ezzel a szándékkal és nem a bántás vagy kioktatás
szándékával írok.

Kérem a lista szokásait nem ismeroket, vegyenek maguknak annyi fáradságot
hogy eleovassák az archivumban található leveleket, mielott vagdalkozni
kezdenének.

Egy lista, legyen bármily laza is, de az egy közösség.

Nem kötelezo hozzá tartozni mivel a feliratkozás abszolut önkéntes.
De az élo, írott vagy iratlan szabályokat illik betartani.

Ez is csak olya udvariasság, mint az hogy a z hogy köszönünk annak az
ismerosünknek akivel találkozunk. De ettol minebki jobban ésri magát egy
kicsit.

Ãœdv:
Csaba
Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
4300 Nyírbátor. Dózsa György utca 4.sz.
lakás: (36) 42-282-479 mobil: (36) 60-475-650
iskola:(36) 42-281-297
bertok AT matavnet.hu