tanforum - Re: [Tf] ECDL

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ECDL

  • From: "TANINFO Bt." <taninfo3 AT alarmix.net>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] ECDL
  • Date: Tue Sep 19 08:49:03 2000

Hívatalosan aki leteszi a számítógépkezelo (-használó) vizsgát, az egyben
ECDL vizsgát is tett.Most nem tudom, melyik modult, de majd utánanézek.
Fordítva nem így van (pl azért se, mert az OKJ-s vizsgára csak tanfolyam
után lehet menni, ECDL-t meg bárki bármikor tehet).
Ettol még érdemes hangsúlyozni, hogy ECDL felkészítés folyik, mert a
számítógépkezelo (-használó) eléggé lejáratódott (a legtöbben, akik pl.
munkanélkilként megszerezték, semmit se tudnak).
Juhász Ágnes