tanforum - Re: [Tf] ECDL

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ECDL

  • From: Szedlmayer Bea <ecdl AT njszt.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] ECDL
  • Date: Thu Sep 21 07:56:40 2000

From: Korcsok Zoltán
<kori AT nap-szam.hu>
To:
<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Sent: Tuesday, September 19, 2000 11:58 AM

> Üdvözletem!
>
> Hallgatóink már egy jó ideje az OKJ vizsga mellé rigsztráltatják az
> ECDL-t is.
> Tapasztalataink alapján, néhány munkahelyen már kérik az ECDL vizsgát,
> de igazából a tovább tanulásnál játszik fontosabb szerepet. (ott is
> inkább már középfokú OKJ-s bizit kérnek)

> Ez a mondat ebben a formában elég érdekesen hangzik, ugyanis a kettõre
> való felkészítés teljesen megegyezik, hiszen ugyanazokat a tananyagokat
> kell leadni mindkettõnél!
>
> Itt inkább abban lehet különbség, hogy az egyes tantárgyak elsajátitása
> [...]
osszessegeben nem jelent tobb kiadast, mint egy hasonlo tananyagot taniti
barmely kepzes. Az ECDL tovabbi elonye, hogy modulonkent lehet vizsgazni,
akar harom ev alatt, ami nemcsak a tanulast konnyiti meg, hanem jelentos
reszletfizetesi kedvezmenyt is jelent az EU konform vizsga megszerzesehez.

udvozlettel,

Szedlmayer Bea