tanforum - [Tf] Vá: [Tf] ECDL

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Vá: [Tf] ECDL

  • From: Holczer József lista <holczerjl AT Jedlik.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Cc: "'TIHKLA AT kissf-szeged.sulinet.hu'" <TIHKLA AT kissf-szeged.sulinet.hu>
  • Subject: [Tf] Vá: [Tf] ECDL
  • Date: Tue Sep 19 10:07:03 2000

Mind a hét modult. A Neumann társasághoz kell menni sok1000 Ft kíséretében
és automatikusan kapható az ECDL papír.

Attól, hogy ECDL-nek hívják még nem fog többet tudni a hallgató.
:-))
Holczer József

Ettol még érdemes hangsúlyozni, hogy ECDL felkészítés folyik, mert a
számítógépkezelo (-használó) eléggé lejáratódott (a legtöbben, akik pl.
munkanélkilként megszerezték, semmit se tudnak).

  • [Tf] Vá: [Tf] ECDL, Holczer József lista, 09/19/2000