tanforum - Re: [Tf] Program kicsiknek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Program kicsiknek

  • From: "Radvanyi Anita" <radvan AT satimex.tvnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Program kicsiknek
  • Date: Fri Sep 15 16:23:03 2000

Kedves István!

A Dizi-játékot jónéhány évvel ezelott Pavelka Tündétol vettük. O akkor egy
csepeli általános iskolában tanított. Sajnos nem tudom, hogy ot hogyan
lehetne elérni, de azt javasolnám, hogy látogass el http://w3.swi.hu/zenit/
honlapra, ezen belül a Meixner tanfolyamra. Itt megtalálható a Dyslexiás
Gyermekekért Egyesület címe, telefonja illetve a tanfolyam jelenlegi
szervezojének telefonja. Néhány éve Tünde volt még a tanfolyam szervezoje,
talán ezért a jelenlegi szervezok tudják, hogy hol lehet ot elérni.
A program az olvasást gyakoroltatja. Az egyes szókészleteket a
betudifferenciálás gyakorlásához állították össze. Szószintézis,
mondatszintézis és memory található a lemezen. Lehetoség van arra is, hogy a
gyermeknek egyéni szókészletet állítsunk össze, amivel o gyakorol.

Üdvözlettel:
Radványi Anita