tanforum - [Tf] felhivastervezet

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] felhivastervezet

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] felhivastervezet
  • Date: Thu Sep 7 16:07:03 2000

(bocs, akinek mar elkuldtem maganban)

Kedves Kollegak!

Juniusban igertem, hogy azert meg probalkozom szervezkedessel. Azota
osszehoztam egy allasfoglalas-tervezetet. A

www.dkrmg.sulinet.hu/~civil

cimen meg lehet nezni. Nem vegleges, tehat pontositasokat szivesen latok. Az
alapveteshez (sarga szinnel) viszont ugy gondolom, celszeru lenne
ragaszkodni, hogy ne akarjunk tul keveset (nem lenne ertelme) vagy tul sokat
(a teljes vilagmegvaltasra nem lenne energiank). Leginkabb halozati
lancszemekre, tehat tovabbito-terjeszto vallalkozo kedvu kollegakra lenne
szukseg.

Haho

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu