tanforum - RE: [Tf] Program kicsiknek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Program kicsiknek

  • From: Borsányi Katalin <borsanyi.katalin AT ntk.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] Program kicsiknek
  • Date: Fri Sep 15 15:36:02 2000

Kedves Gabi!

2000 tavaszán jelent meg két kicsiknek szóló tankönyv
a Nemzeti Tankönyvkiadónál
- sok jó feladattal, elektronikus tanári segédkönyvvel.
A könyv szerzõi: Körösné dr. Mikis Márta és Mészáros Tamásné (Jutka)

Szerintem sikerrrel használhatnád.

Nem illik hosszabban reklámoznom, (mert én vagyok a szerkesztõje)
Ha érdekel: írjál magánba és akkor postafordultával
küldöm az elérhetõségét, meg minden más tudnivalót.

Üdvözlettel:
Kati
borsanyi.katalin AT ntk.hu