tanforum - Re: [Tf] Program kicsiknek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Program kicsiknek

  • From: "K.Cs.Judit" <zenit AT swi.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Program kicsiknek
  • Date: Sun Sep 17 20:13:03 2000

Sziasztok!

> A Dizi-játékot jónéhány évvel ezelott Pavelka
Tündétol vettük. O akkor egy
> csepeli általános iskolában tanított. Sajnos nem
tudom, hogy ot hogyan
http://w3.swi.hu/zenit/
> honlapra, ezen belül a Meixner tanfolyamra. Itt
megtalálható a Dyslexiás
> Gyermekekért Egyesület címe, telefonja illetve a
tanfolyam jelenlegi

Köszönet Andreának, amiért oldalaimat a figyelmetekbe
ajánlotta.
Sajna a Dizi-rol semmit nem tudok, de az Egyesülettel,
élo a kapcsolatom, ha valaki igényli, szívesen....

Az egyik legelso programocska a gyerkoknek a Mesevilág
program.Bovebben a http://w3.swi.hu/zenit/szprogr.html
oldalon, ahol több gyermemeknek ajánlható szoftver
leírását is megtalálhatjátok.

Viszont szeretnék ajánlani egy nagyon kellemes kis
programot, ami teljesen free, és tesztek, feladatok,
keresztrejtvények írására is alkalmas.
Magam is bütykölök rajta, és a gyerekeknek is lehet
vele összeállítani többféle módon teszteket, de a
nagyobbak, maguk is készíthetnek vele feladatokat, akár
egy-egy tantárgy, témakör feldolgozásához.
A progi neve, Hot Potatoes, és
http://web.uvic.ca/hrd/hotpot/#downloads,oldalról
töltöttem le. Neve: winhotpot41.zip és 4132kb .

Üdvözlettel, JuTkA