tanforum - Re: [Tf] Tanforum Archivum

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tan谩rok vitaf贸ruma

Re: [Tf] Tanforum Archivum

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Tanforum Archivum
  • Date: Fri Sep 1 21:50:03 2000

Udv!

> Felad贸: Farag贸 Istv谩n
> <farago AT alarmix.net>
> Na! Ennyi idot szantam a semmire, vagyis nem lettem okosabb.

A targybeli levelem nem a tiedre volt valasz.

> Keresem tovabbra is fenntartom: segitsetek abban, hogyan
> kell lebonyolitani a szakkepzesi hozzajarulas beszedeset egy
> cegtol.

Szakkepzes temakorhoz nem ertek /gimiben tanitok/. De:
Ha a torvenyi szabalyozas erdekel, akkor az OM honlapjan
http://www.om.hu
klikkelj ra a Szakkepzes menupontra, majd a bal sze'len a
Jogszabalyok /vagy valami hasonlo, talan a 3./ pontra. Ott
megtalalod a szakkepzesi hozzajarulassal kapcsolatos torvenyt,
modositasokkal, vegrehajtasi utasitassal egyutt. Elindulasnak
talan jo, nem olvastam bele, csak a neve pont ez.
Ha nem ez volt a kerdes, hanem az, hogy ha _nem akar_
fizetni a ceg, akkor mi a teendo; akkor passz, bar lehet, ez
is benne van a jogszabalyban.

Koncz Endre