tanforum - [Tf] Tanforum Archivum

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Tanforum Archivum

  • From: Koncz Endre <koncze AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Tanforum Archivum
  • Date: Fri Sep 1 11:14:03 2000

Udv!

Egy mai level vezetett arra, hogy irjak a temarol.
Mindig vannak ujak/kezdok, nekik talan segitseg, a tobbiek _ugorjanak_

A regebbi listas levelek eleresi modja:
Minden listas level vegen ott talalhato
http://sunserv.kfki.hu/mailman/listinfo/tanforum
tobbek kozott azert, hogy raklikkelve eljuss a lita info oldalara.
Itt a
Tanforum Archives
linkre klikkelve a levelek tablazatba foglalt halmazahoz juthatunk
A havi bontasban felsorolt levelek kozott lehet
Thread Szál
Subject Tárgy
Author Szerzo
Date Datum
szerint keresni, vagy az utolso oszlopra klikkelve letolteni
az adott idoszak leveleit /pl offline olvasashoz/

Igy ha valakinek nincs meg egy 1 hete megjelent level, akkor is
kb 1 perc alatt megtalalja, hamarabb, mint hogy megirjon egy levelet
a listara :-)

Bocs, ha szajbaragos voltam, az elejen jeleztem, hogy csak
ujaknak/kezdoknek szol a level

Koncz Endre