tanforum - Re: [Tf] Tanforum Archivum

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tanforum Archivum

  • From: "PJG" <edoelekt AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Tanforum Archivum
  • Date: Fri Sep 1 22:15:03 2000

Ne legyél kishitű.

Én a következőképpen jártam el.

Szerződést kötöttem az iskolával, hogy a szakképzési hozzájárulás törvényben
előírt részét, ( már nem emlékszem mennyi volt, talán 2 %.) a törvény által
előírt időpontban, átutalom neki.

A szerződéssel és az átutalással igazolható az APEH felé, a kötelezettség
teljesítése. Természetesen az államnak járó részt is át kell utalni.

Tehát nem beszedni kell a cégtől, hanem ő önkéntesen a szerződésnek
megfelelően átutalja. Ez történhet bármikor, legkésőbb a törvényben előírt
határidőben. (CD Jogtár)

Üdvözlettel:
Pribojszki János
ügyvezető