tanforum - Re: [Tf] nincs eleg penz a pedagogusokra

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] nincs eleg penz a pedagogusokra

  • From: "Nagy Szabolcs" <exo AT vasvari.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] nincs eleg penz a pedagogusokra
  • Date: Mon Aug 14 10:25:03 2000

> ---idezet, elnezest az ekezetekert
> Nincs eleg penz a pedagogusokra

Ugyanakkor:

Szegeden a takaritokat, es egyeb nem pedagogus munkakorben
foglalkoztatott dolgozokat egy NGSZ nevu kozponti gazdalkodasi
intezmeny veszi magahoz, mondvan, hogy ok jobban ertenek hozza, es
majd sporolnak nekunk.

Eddig a dolog ugy tunik, hogy nem nekunk, hanem rajtunk.

A legujabb:

A takaritoknak letrehoznak egy kulon ceget, irodakkal, burokraciaval,
stb. Nyilvan kell igazgato, szolg. auto, kisfonokok, irodai
rabszolgak. legyen mondjuk 10 ember. evente legalabb 30 milko.
De azert sporolnak. Es ez jo. Meg szakszerubben huzogatjak a
felmosofat, es harapjak ki a pokot a sarokbol.

Eddig a takaritoknak nem kellett kulon ceg, a gazdasagi iroda
(nemsokara ez is teljesen leepul by NGSZ) beszerezte a tisztitoszert
nagykerben (evi 1 bevasarlas), es ellenorizte a munkajat.

De azert ez jo nekunk.

Demokraturaban elunk, kerem szepen, vigyazzunk magunkra.
En is csak omlengeskeppen irom ezt a levelet, egy csoppnyi arto
szandek sincs benne. Nekem tetszik, amit a kormanyzat muvel. Meg az
Onkormanyzat. Imadom oket. Orulok, hogy ilyen okos, szakerto
iranyitas van Szegeden, es csak sajnalom az "ellenzeki" varosokat,
hogy roluk nem gondoskodik a nagy testver.
Es nem felek, egy csoppet se.
Az iskolai szakszervezeti megbizott teljes erobedobassal hallgat
minden tantestuleti ertekezleten. Az evzaro ertekezleten rakerdeztem,
mit tesz a szakszervezet az iskolak erdekeben. Nem tudta elmondani.
Lehet, hogy csak tajekozatlan. De az is, hogy nagyon is jol
tajekozott. Na akkor en hagosan deklaraltam, hogy ennyit a
Suckszervezetrol.

Ajanlam figyelmetekbe Orwell es Kis Janos (Byte magazin) ujsagiro
gondolatait.

Ez az iras a maganvelemenyem, barmilyen mas sajtotermekbe
atemelesehez, vagy ujrakozlesehez semmilyen formaban nem jarulok
hozza.

Nagy Szabolcs
Szeged