tanforum - Re: [Tf] nincs eleg penz a pedagogusokra

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] nincs eleg penz a pedagogusokra

  • From: "Nagy Szabolcs" <exo AT vasvari.hu>
  • To: "edo" <edoelekt AT freemail.hu>, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] nincs eleg penz a pedagogusokra
  • Date: Tue Aug 15 11:05:03 2000

> Tegnap lattatok a TV-ben. Az augusztus 20-i unnepsegekre egy napalatt 1
> milliard Ft-ot kolt a kormany.
> Micsoda gazdag orszag
> PJG

lassan kezd offtopic lenni a tema.
Nekem semmi kifogasom az ellen, hogy 1 mrd forint elmegy aug.20-ra,
valoszinuleg visszajon egy resze majd a megemelkedett idegenforgalom,
szeszfogyasztas, stb. altal beszedett jovedeki, afa, stb adok
formajaban. Ugyanaz, mint a hungaroring.
Nem sajnalom en a mas joletet, kell ez is az orszagba, ha mar ilyenek
sincsenek, akkor vegkepp megette a fene. Ha majd egyszer lesz
penzem, legalabb el tudom majd kolteni ilyenekre is.

A nagy gazdasagossagi atszervezesek (takaritok cegbe kivetele, stb)
ket fo indok alatt futnak: igy olcsobb lesz, es tobb fizetest lehet
adni a dolgozoknak.
Kerdem en: ha tenyleg igy van, akkor miert nem alkalmazzak ezt a
tanarokra is ?
a tanari karokbol miert nem csinalnak kepzo cegeket ? En is
szeretnenk olcsobban es hatekonyabban dolgozni, es 10x ennyit keresni.

valahol santit a gondolatmenet.

Santit itt minden, kerem szepen.

Lehet, hogy a majdani (egyelore nincs) gyerekemet akkor is
maganiskolaba iratom, ha vert kell izzadnom, hogy kifizessem a
tandijat. Ugyanugy, ahogy "ingyenes kozkorhazban" se vetetnem ki
a vakbelemet. (mutet utan 10 % fertozesrol beszelt par hete a
sajto, es 2 % halalrol) Mert egyre inkabb ugy erzem, az allam pont
azokrol a teruletekrol vonul ki, amelyeket feladata lenne eltartani.
Ehelyett balatoni yachtkikoto, es postabank mentoov keszul a
befizetett tb jarulekokbol (tegnapi indexben olvastam az allami
szamvevoszek jelenteseben)

Ha szakszervezeti tag lennek, kilepnek. De elotte elkiabalnam magam
egy forumon : "A szakszervezet MONNYON LE !"

Az altalam itt leirtak maganvelemenyemet tukrozik, ujrakozlesehez,
feldolgozasahoz semmilyen formaban nem jarulok hozza.

Nagy Szabolcs